Actie Stichting Veteranenziekte

24 mei 2015 - Edirne, Turkije

Jullie weten hoop ik dat ik met mijn fietstocht ook geld probeer op te halen voor de Stichting Veteranenziekte, die zich op vele manieren inzet voor de slachtoffers, nabestaanden van deze ziekte die je zomaar plotsklaps kunt oplopen.
Turkije is een absoluut onveilig land op het gebied van Legionella. De meesten hebben er nog nooit van gehoord. In veel dorpen is water niet gechloreerd en de waterleidingen worden behoorlijk warm in de zomer. Ik douch me zoveel mogelijk met de douchekop op het lichaam om druppelvorming zoveel mogelijk te voorkomen.

Een aantal mensen heeft aangegeven een bedragje per afgelegde km te gaan doneren. Ik weet dat er nog een aantal anderen heeft toegezegd een bijdrage te doen. Ook nieuwe donateurs zijn van harte welkom natuurlijk.

Je kunt bijdragen vanaf 0,5 Eurocent (€ 0,005) per km. Zie meer info over doneren bij tabblad "Profiel"

De totale km-stand is inmiddels 985 km. (Ongeveer op een kwart dus).

Met hartelijke groet, uit zonnig en benauwd warm Edirne.

Oscar

1. Roos Nuijten:
    24 mei 2015
    In je profiel geef je aan dat doneren vanaf 1 eurocent mogelijk is!
  2. Patricia Jonkman:
    25 mei 2015
    Hi Oscar, met veel plezier lees ik jouw bijna dagelijkse belevenissen. Helaas is het voor mij niet mogelijk zo'n donatie te doen. Ik kijk uit naar de volgende .....
    groetjes, Patricia