Worth an Main - Russelsheim, Wir leben Santos !

6 juli 2015 - Rüsselsheim, Duitsland

We staan om 05.30 uur op want er wacht een lange etappe naar Russelsheim (voorbij Frankfurt en thuisbasis van Opel). De oma van 80 en haar dochter zijn ook al op. We vertrekken om 8.30 uur en de temperatuur is gelukkig weer normaal. De route loopt vrijwel geheel langs de Main en is van goede kwaliteit en goed bewegwijzerd. Mijn Santos-fiets doet het prima met de nieuwe binnenband.

Om 10 uur belt Hannie met haar (ex-) schoonzus in Russelsheim, of het goed is dat we vanavond langskomen en of we kunnen blijven slapen (Werner en Erica Konrad). We zijn hartelijk welkom en om 18 uur, na Frankfurt te zijn gepasseerd,  zijn we er na 110 km.

We krijgen een heerlijke maaltijd met smakelijke gebraden worst en douchen ons. Met Werner kan ik heerlijk praten over Installatietechniek, want hij heeft een eigen installatiebedrijf gehad, dat nu door zijn zoon wordt gerund.

Morgen pakken we de Nahe-radweg op bij Bingen aan de Rhein.

1. Peter 't Lam:
    7 juli 2015
    Hoeveel fiets kilometers staan er tot op heden op de teller? Moet ik al een greep doen uit mijn pensioenfonds of kan het nog van mijn zakgeld?

Schüss